BREAKING NEWS!!!! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu BREAKING NEWS!!!! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

BREAKING NEWS!!!!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

22 December 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Er is nou toch iets gebeurd, ik kan er nog steeds niet helemaal over uit! Zit mezelf regelmatig even met m’n nagels lekker hard in m’n vel te knijpen en geloof nog niet helemaal dat het echt, ECHT waar is allemaal. Wat er aan de hand is? Ik heb een baan. Een echte, mooi, serieuze grote mensen baan. Sterker nog, ik denk dat het een van de mooiste banen is die ik me maar kan wensen. En ik krijg er nog voor betaald ook! Een echt grotemensensalaris waar ik meer dan gelukkig van wordt, dat was al wel weer even geleden hahaha. Ik was al geruime tijd op zoek naar een baan in de ontwikkelingssector maar het wilde nog niet zo lukken. En nu heb ik in ieder geval een tijdelijke baan voor een maand of 3-4. Mijn wereld staat binnenkort letterlijk op zijn kop en er moet nog een heleboel geregeld worden in een hele korte tijd. Het geval wil namelijk dat De Baan half januari begint en wel in….. Suriname! En da’s niet echt aan te fietsen vanuit Cambodja. Volledig en totaal onverwachts vlieg ik dus dit weekeind naar Nederland, vanwaar ik iets van 2,5 week later vrolijk doorvlieg naar Zuid Amerika. (Oi, of ik word over een paar uur wakker en blijkt het een droom :-) )

I'm walking on sunshine!! Ga nu eerst eens 'n uurtje of wat als een kleutertje door de kamer springen (blijblijblij!) en dan maar eens langzaamaan beginnen met pakken denk ik. 't Is tenslotte al bijna weekeind! By the way, is het aanstaand weekeind toevallig weer tijd voor zomerjurkes en t-shirtjes?


Ogenschijnlijk heeft het ene
niets te maken met het ander

Ogenschijnlijk schuilt er
voordeel in een vaste baan

Ogenschijnlijk zal er nog
een heleboel verand'ren

Ogenschijnlijk staan de sterren
hier niet zover vandaan

Good old Deelder.

  • 22 December 2010 - 06:17

    Baukje:

    Wow!! Wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!
    Maar ehhh en je papegaai dan ;-)
    hoe cool!! Een echte baan!! Mijn nicht woont al jaren in Parimaribo, behoefte aan een contactje? En misschien ga ik in t voorjaar met een vriendin bij haar langs, die daar ook een tijdje heeft gewoond en gewerkt. Dus ook zij heeft daar contacten. Leuk! Dan kom ik op de koffie, haha! Geniet ervan! Groetjes Baukje

    P.S. Haal voor hier je muts en wanten nog maar een keer uit de kast, brrrrr! Ik wil ook weer naar Afrika!!

  • 22 December 2010 - 06:48

    Vis:

    Fare well party nbr 2...

  • 22 December 2010 - 07:37

    Leonie:

    BLIJBLIJBLIJ!! Wij dansen hier met je mee!! WOEHOE!
    En nee...geen t-shirjes en jurkjes. Dekbedden moet men hier aan. Pl**r*s kou!!
    Kom schnellllll spelen!!

    Kus!

  • 22 December 2010 - 07:55

    Woei:

    Hééé Swa, voor mekaar! Wat een verhaal!! Helemaal te gek zeg!! Kunnen we gezellig zij aan zij koffers pakken...

  • 22 December 2010 - 08:16

    Hilde:

    Gaaf!!!!!
    Proficiat, lieve nicht, we gunnen het je zeeeeeer.
    Eerst nog even de Hollandse sneeuw opsnuiven en niet te vergeten: je familie een kerstknuf geven.
    En dan: op naar de nieuwe uitdaging in het Surinaamse.
    Maak van 2011 weer een flitsend jaar,
    Jan en Hilde

  • 22 December 2010 - 08:25

    Mama:

    Kerst vorig jaar een tranen trekker, maar vandaag doe je het ook weer super. Ik zit te stuiteren voor dit ding en dat terwijl je ons al had voorbereid. Meer dan welkom we hebben fleece-jes en dikke oma sokken in de aanbieding. Want het is koud zo koud.

  • 22 December 2010 - 09:16

    Wendelien:

    Gefeliciteerd! Jij houdt wel van veranderingen zeg! Veel plezier de komende weken!

  • 22 December 2010 - 09:22

    Emily:

    You did it babe!!! Te gek! Helemaal super. Dus een witte kerst tegemoet! Die fles wijn moet nu zeker ontkurkt gaan worden!! Of beter champagne!! Contact me eenmaal in NL! Misschien kunnen we er een reünietje van maken!! Sterkte met afscheid nemen!!! Again!! X

  • 22 December 2010 - 09:42

    Anja:

    Gefeliciteerd met je baan!! Een hele andere kant op, maar dat zal ook wel lukken. Natuurlijk is het weer voor T-shirtjes, als je er maar heel veel over elkaar aan trekt.
    Groetjes, van 5 visjes en een haas uit Leiderdorp en als we je niet zien, alvast een spetterend 2011 gewenst!

  • 22 December 2010 - 10:05

    Petra:

    YOEHOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEIIIIII!
    dat wordt dat één bordje, één glas en 6 flessen wijn extra inkopen :-)

    Ik kijk er naar uit!!!! Nog maar 4 nachtjes slapen.... niet te geloven zeg...

    ps) Kan je zondag mooi helpen op de kids passen, afwassen, etc. Handig hoor!!!

  • 22 December 2010 - 10:19

    Onno:

    Vielen spass liebschen in der Suriname! Aber erstes gehen wir doch zum Newcastle gehen werden. Ich wünsche dich ein sehr gutes reise nach der Niederlande. Ich gucke schon nach dir aus.

    Tschuusss

  • 22 December 2010 - 13:40

    Ruud Friesema:

    Hallo nicht wat leuk voor je.
    Dit is weer een heel ander land joh.
    Ik hoop dat je het daar ook naar je zin hebt.
    En ik zou als ik jou was maar een ski broek aan trekken en een noorse dikke trui .want het t shirt gebeuren duurt nog even.
    Groetjes van Ruud en Ton .

  • 22 December 2010 - 14:56

    Danielle:

    Gefeliciteeeeeeerd!!!!!
    en jahoor, het is hier tijd voor zomerjurkjes en t-shirtjes, maar om dan warm te blijven zal ik er maar wel 86 van aan trekken, want er ligt hier 20 cm sneeuw!
    Maar wat ga je doen in Suriname??
    U komt zo wel overal en nergens, haha, zou ik ook wel willen, maarja dan moet ik eerst nog even me schooltje afmaken, en dat duurt nog wel fftjes

    alvast merry christmes and a happy newyear!!!!!

  • 23 December 2010 - 09:44

    Luc En Teunie:

    Van harte gefeliciteerd met je echte baan. Het is echt wel weer voor een zomerjurk en een t shirt, heerlijk temperatuurtje hier. Je zal wel beter weten, trek maar een berenvel aan. Fijne reis, je kan wel zelf vliegen met die wolk waar je nu op zit.

  • 23 December 2010 - 11:52

    Arie S:

    O ja, natuurlijk!!!
    Had net m'n koffer weer volzitten met kampong-slippers, zonnebrillen en Cambodja-reiswijzers, gaat mevrouw ineens weg ;)
    Serieus: Gefeliciteerd en leuk dat je even via Nederland reist. Zal vast een terrasverwarmer op een karretje lassen zodat je die over straat achter je aan kan slepen :)
    De wijn staat klaar!
    Groetjes, Arie.

  • 23 December 2010 - 14:24

    Sabinie:

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik spreek je snel :)

  • 23 December 2010 - 18:41

    Rick:

    WIEEHOOEOOEOE!
    Dit is inderdaad een verrassende wending :P Van harte gefeliciflap en ik wens u veel succes en plezier :'D

  • 25 December 2010 - 09:51

    Bert En Anneke:

    Hoi Corine, wat ontzettend leuk voor je dat je naar Suriname gaat. Het is een fantastisch mooi land en ik bewaar er hele mooie herinneringen aan. Vriendelijke mensen en het zal je daar zeker bevallen. Vanuit het koude Nederland, het witte Nederland wensen we fijne kerstdagen en een zeer voorspoedig 2011 toe en we gaan het zeker weer lezen.
    Groet, Anneke en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 107705

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: