Daag! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu Daag! - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu

Daag!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

05 September 2007 | Nederland, Alblasserdam

En dan is het eindelijk 5 september...

Vanuit een druilerig Alblasserdam een laatste berichtje. Ongelofelijk hoeveel leuke reacties ik heb gehad de afgelopen tijd. Etentjes, borrels, uitjes, nog meer etentjes, kansloze bierdoppengevechten in een lege boerderij, veel flauwe grappen, de laatste fles wijn, discussies over zwaartekracht, een traan, mooie woorden, hard lachen, klein stressmomentje tijdens de laatste week, nu echt de laatste fles wijn en dat alles met een stel bijzonder mooie mensen om me heen. Ik ben er stil van.

Tja, en wat zeg je op zo'n moment? Kort samengevat: ik heb er ongelofelijk veel zin in, afscheid nemen stinkt (heel hard!) en... 'tot snel'!

  • 05 September 2007 - 09:33

    Jozien:

    amen

  • 05 September 2007 - 13:37

    Rick:

    DAAG JUFJE :D

    De middelbare school is leuk:D
    Alleen et is super druk bij de kluisjes en de trappen xD
    Maar verder ist wel leuk :D

    Suc6 he :D
    Daag rick

  • 05 September 2007 - 17:32

    Dorothea:

    Dag Crientje, we zitten de hele dag al aan je te denken. Jij zit nu ws in the plane.
    Nederland is een beetje saaier, stiller en leger geworden. Maar, weet je...op school hadden we gewoon nooit tijd (altijd wel iemand die weer "júf, of mag ik èven storen...", tja zo hoort dat nog ook, ook, doe ik zel ook aan mee) dusz: het wordt gewoon heel gezellig en relaxed via de mail.
    Hopelijk verloopt je reis voorspoedig!
    Zit je nu je taal te oefenen?

  • 07 September 2007 - 07:31

    Nicole:

    He Corine,
    Je bent er als je dit leest zit je waarschijnlijk ergens tussen de tassen , koffers of heel reaxed in een internet hut. Wat een avontuur he?
    Geniet ervan!!
    DAgDAg Nic in china!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alblasserdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 107732

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: