Nog 3 weken - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Alblasserdam, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

15 Augustus 2007 | Nederland, Alblasserdam

Vandaag nog precies 3 weken en dan gaat het eindelijk gebeuren: Cambodja!! Inmiddels zijn de trainingen achter de rug, ben ik helemaal volgepompt met de nodige inentingen en zijn de afscheidsborrels en -etentjes in volle gang. 5 september vlieg ik naar London. Vervolgens door naar Bangkok en met een beetje mazzel kom ik dan 6 september aan in Phnom Penh. (Ik zal voor de zekerheid de status van Thai Airways nog even checken met het oog op een mogelijk faillissementje hier of daar; je weet het maar nooit...)

Via VSO (Voluntary Service Overseas) zal ik vanaf november als District Education Advisor in de provinvie Banteay Meanchey gaan werken. Maar voor het zover is worden we natuurlijk wel geacht om onszelf enigszins in het prachtige (doch compleet onverstaanbare en onuitspreekbare) Khmer te kunnen uitdrukken. Vandaar eerst 2 maanden taaltraining.

Als je het leuk vindt kun je hier de komende 2 jaar de belevenissen en vorderingen volgen. (Als je je emailadres achterlaat, word je vanzelf op de hoogte gehouden.)

• 15 Augustus 2007 - 14:40

Baukje:

Jaja, leuk leuk leuk en die foto's ook!!
    Tot over 1,5 jaar in Banteay en in de tussentijds op de mail!
    Liefs Baukje

• 15 Augustus 2007 - 14:52

Nicole:

Hey Hooo!!!!
    Nou dat ziet er goed uit! Ben ondertussen weer onder de mensen! Lauwe cola en immodium... ZO te zien was Amsterdam errug gezellig!
    Kerst 2008....

Groetjes Nicole

• 23 Augustus 2007 - 20:03

Wendelien:

Bedankt voor de spaarpunten van de kapper. Als je haar maar goed zit!

• 28 Augustus 2007 - 09:58

Talitha:

heey hoe ist sterkte 5 sep
    liefs talitha

• 29 Augustus 2007 - 09:55

Haaj juf:) Spannend he, BIJNA IN CAMBODJA;d
    Lekker spinnen poten eten, en apen teen ^.^
    Weet u al in wat voor huis u gaat?
    P.s hou me op de hoogte via mail.
    ricklangerak@hotmail.com

• 30 Augustus 2007 - 16:01

Anja Boelen:

Hoi Corine,
    Na een heerlijke en prachtige vakantie kan de fam. Boelen er weer tegen. Bedankt voor je kaart, erg leuk.
    Talitha kijkt vol spanning uit naar volgende week, naar de eerste schooldag! Wij wensen je nu al vast veel sterkte met het afscheid nemen van een ieder die je dierbaar is en veel succes met name voor je taalcursus. We zullen je site goed in de gaten houden. Tot schrijfs en de groetjes van de gehele fam.

Anja Boelen

• 01 September 2007 - 09:51

Talitha :

heey juffie hoe ist nouw?
    met mij goed.
    P.s hou me op de hoogte via mail.
    talithaboelen@hotmail.com

• 01 September 2007 - 18:52

Ikke:

je ziet het, ik heb ook je site gevonden,tuurlijk blijf ik je volgen.
    ik wens je veel sterke deze dagen, en wens je een goed vlucht(en)

• 02 September 2007 - 10:59

Ine:

Heeyy,
    Veel plezier in cambodja :D
    En hou me op de hoogte :)
    xIne@live.nl
    Groetjes Ine

• 02 September 2007 - 13:13

Rick:

Heej juffie spannend he ^^ Over 3daagjes al naar cambodja ( Via londen etc )
    Heb zin in dinsdag, Ziek men nieuwe klasje weer xD Men oom zegt dat De middelbare school de beste tijd van je leven is.. Is dat zo? xD Nu hebk er dubbel zo zin in, Groet rick

• 04 September 2007 - 11:17

Melissa En Denise:

heeey juffiee;)
    hoe gaat het er mee?
    al een beetye zenuw8tigg?
    wy zijn vandaag voor het eerst naar school geweesst!!
    spannenndd!!!!!
    maar we schrijven nog wel een keertye naar u toee!!
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezieerr in cambodjaa ;)
    groetjes en een dikke kuzziee van melissa en deniise

• 04 September 2007 - 14:19

SPANNEND! Morge nr londen :D
    Vandaag 1e schooldag ECHT KOEL!
    Maar ff voor iedereen als je op de hoogte gehouwe wilt worden dan moet je ergens <- daaro je emailadres invulle dan word je automatisch op de hoogte gehouwe
    Groet rick