Lekker warm! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Lekker warm! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Lekker warm!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

07 September 2007 | Cambodja, Phnom-Penh

Een hartelijk suarsadei! Na een voorspoedige reis zijn we aangekomen in PP. Wat is het hier geweldig lekker warm. (Wat dat betreft wil ik nu al nooit meer terug!) We waren in de veronderstelling dat we wellicht direct zouden doorreizen naar Kampong Cham maar dat gaat woensdag gebeuren. Eerst nog een paar dagen hier in de hoofdstad. Inmiddels al wat briefings achter de rug en het programma voor de komende dagen ziet er goed/functioneel uit. Morgen de stad door in een cyclo. Ik heb direct besloten om me maar bij iemand aan te sluiten anders kom ik van z'n levensdagen niet meer terug bij het programmakantoor....

Wordt binnenkort vervolgd.

  • 07 September 2007 - 10:55

    Ralf:

    't is net alsof je naast me staat. De techniek staat voor niks heeee. Ouwe vliegvis

  • 07 September 2007 - 11:27

    Jozien:

    Jodelie!! Daar is ze weer. goed om van je te horen! veel plezier in PP en wederom tot snel..

  • 07 September 2007 - 12:00

    Anja Boelen:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, veel succes verder.

    Groetjes Fam Boelen

  • 07 September 2007 - 12:59

    Ikke:

    je heb toch wel je vertaalboekje bij je, kan je even de weg terug vragen als je mocht verdwalen.
    Kan je elke avond emailen???? of moet je daarvoor naar speciaal punt??

  • 07 September 2007 - 15:18

    Nicole:

    Hoi Corine, heel veel plezier!Het is inderdaad net een lekker warm dekentje!Ga je ook zelf fietsen? Ik ga morgen de muur op..Ik zal even zwaaien!
    Zai Jain!
    Nicole

  • 07 September 2007 - 16:13

    Rick:

    Joehoe juffie is aangekomen :D
    Lekker warm? Welk huisje doet u nou?!
    Ennee... AL SPINNENPOTEN EN APENTENEN OP?
    Neeh? Jammer xD
    Nja
    Groetjes u oude leeling RICK:D

  • 07 September 2007 - 16:21

    Jeroen J.:

    halllooooooo juffie,

    alles goed daar tussen de inboerlingen ??

    nog veel plezier daar :)
    en hoe is het eten trouwens ??

  • 07 September 2007 - 17:35

    Astrid:

    hey juf
    hoest daar hier is t goed hoor nog ff wennen aan de nieuwe school!
    ik ben super jarloers op u met dat warme weer (maar u moet wel terug komen)lekkere spinnen aan het eten? haha
    goed dat u goed bent aangekomen in tipieyapieland.
    heel veel succes daar.

    xastrid

  • 07 September 2007 - 19:27

    Dorothea:

    hoi, zit ons een beetje de ogen uit te steken met dat lekkere warme weer...ik zit hier met 'kouwe voeten'! Veel plezier meis!

  • 08 September 2007 - 08:42

    Denise:

    heeeeeyyy lieve juf!!
    hoe gaat het?
    ik heb hardstikke koude handen zeg en u? u bent lekker aan het bruinen in de bloedhete zon.
    brrrrrr..
    ben al weer een weekie aar school toe gegaan.(als ik niet zou gegaan zijn dan was het een beetje raar he)
    ik heb boeken van 6.5 kilo ..
    grrrr..
    op de basisschool waren de boeken tog wel ietsje lichter!!(haha)
    maaree een beetje naar u zin?
    ik ga maar eens!!
    dikke kus van mij en heeeeeel veel plezier daaro!!

    dikke kus denise u oude niet studibol!!(haha)

  • 08 September 2007 - 22:21

    T'aquarium:

    Heerlijk om alles te lezen, we genieten van jouw verhalen en van alle reacties. We zijn benieuwd hoe het gaat zonder tom-tom in phnom.

  • 09 September 2007 - 18:36

    Roos:

    Hooooi! Fijn dat alles goed is gegaan met de reis. Heb je een button op met je naam en adres? Je weet maar nooit. Ik kijk uit naar je volgende bericht. Wok snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 107711

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: