Nog 17,5 uur - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Nog 17,5 uur - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Nog 17,5 uur

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

24 Juli 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Mijn grote broer zit bijna in het vliegtuig woohoooow! 2 weken om bij te praten onder het genot van koud bier en glazen wijn, Cambo doorcrossen met bus en brommer, vissen in de Svay rivier, kennismaken met m’n vrienden hier, bieren bij de liefste buren die ik me maar wensen kan in PnP? zwemmen in Ratanakiri en de Thaise golf, happy houren in PP, dolfijnen zoeken in Kratie (Emilyyyyy, we komen eraan!!) tempelen in Siem Reap en nog veel meer. Nog 24 uur en dan zitten we gezellig samen in Bangkok. Kortom: het is vakantie! En dan nog iets heel erg leuks: ik heb vanmiddag het contract getekend van mijn nieuwe huis! Het allerallerallerleukste huis in heel Battambang met een briljant balkon. Waarschijnlijk ga ik half augustus al verhuizen, ik kan niet wachten!! Geen rare huisgenoten meer, niet meer ieder weekeind gillende Amerikanen over de vloer die mijn huis misbruiken als clubhuis, geen radio meer die van ‘s morgens 7 tot ‘s avonds 8 in het steegje staat te bleren, geen niks niet; gewoon een heel fijn huisje waar ik heel fijn in mijn eentje 8 maanden lang, op het mooiste balkon ooit, heel erg blij ga zitten zijn. Met een extra stoel + logeerbed voor uitsluitend leuke mensen die langs willen komen. Het dringt nog niet helemaal door, moet mezelf af en toe even in m’n arm knijpen….



  • 23 Juli 2009 - 19:50

    Peter:

    Ik zag 'em net nog bij de MCD de lege flessen weggooien. Hij heeft waarschijnlijk al een beetje in zitten drinken.

    Goeie vakantie!!

  • 23 Juli 2009 - 19:51

    Arjan:

    Ooohh, als ik nog niet jaloers was op Vissie ben ik het nu wel...
    Geniet van de tijd samen!! Daar praat je over 40 jaar nog over denk ik.
    En super van je nieuwe huis!

  • 23 Juli 2009 - 19:58

    Corine :

    Het is nu 2.56 uur desch morgensch hier in Cambo. Ik kan niet slapen en lig met m'n laptop op schoot de arrivals op Zurich Airport te bekijken; hij gaat zeer waasrchijnlijk z'n aansluiting missen. Vlucht naar BKK vertrekt over 4 minuten maar hij is nog niet geland....

  • 23 Juli 2009 - 20:01

    Petra:

    GENIET ERVAN!!!!
    ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook. ik wil ook.
    maar ja...

  • 23 Juli 2009 - 20:17

    't Aquarium:

    He, Pien, Hij vertrok anderhalf uur later, wat dat moet worden. Je kan hem bijwassen. Hij is wel veilig op Schiphol aangekomen. En jij ontzettend leuk een eigen huis en eindelijk een huis waar je blij van wordt. Een super super vakantie en wat lekker dat je weer internet hebt. Liefs uit het Aquarium en veel plezier.

  • 23 Juli 2009 - 21:46

    Corine :

    Er is een vliegtuig richting BKK vertrokken, met 50 minuten vertraging (hoera!!??). En nu maar heel hard hopen dat Vissie erin zit...

  • 24 Juli 2009 - 06:58

    Jozien:

    aiai, arme vis, nog een beetje extra stress erbij.. maar dat gaat vast wel goedkomen, ik ben nu al erg benieuwd naar vis z'n verhalen! (..wat voel ik toch steken..?! maar nog maar 6 maandjes en dan kom jij lekker hier wijnen!)

  • 24 Juli 2009 - 06:59

    Jozien:

    oja, gefeliciteerd met je huis!!!

  • 24 Juli 2009 - 10:25

    Emily Holtmaat:

    De dolfijnen wachten met smart op jullie en ik ook! joehoe. Lekker NL ouwehoeren onder genot van een lekker zuid afrikaans wijntje, die ik bijna zelf heb geimporteerd! hahah. Kom maar op! Bedjes staan voor jullie klaar!
    Tot snel en geniet van weerzien!

    X

  • 24 Juli 2009 - 10:26

    Emily Holtmaat:

    Ps. dat wordt dus binnenkort batambanggen!! Ben dr klaar voor. Daarvoor wil ik wel een hele dag taxi en bus zitten!!

  • 24 Juli 2009 - 15:41

    Anja:

    Vanuit een winderig Zeeland (geen Nieuw-Zeeland hoor) wensen we jullie een super vakantie!! Hebben jullie wel genoeg aan 2 weken om bij te kletsen?
    Groetjes, Aad, Anja en de kids

  • 25 Juli 2009 - 10:19

    Huisgenoot:

    hee roomy, moeten we niet binnenkort even met de post-its en flipcharts in de weer om de inrichting van ons huis (met name de logeerkamer) te bespreken?

    ik ben ook blij voor mezelf dat je zo'n leuk huis hebt gevonden (eigenbelang he, haha).

    Geniet van de vakantie met je broer

  • 26 Juli 2009 - 09:35

    Corine:

    HIj is er! Hij is er! Lekker gezellig...

  • 01 Augustus 2009 - 10:27

    Hilde:

    Lieve Corine,wat een goed nieuws!!!
    Gefeliciteerd met je huis ( ...volgens mij vind je het wel wat....) en de groetjes aan je grote broer; een fijne tijd samen: lekker beppen en relaxen!!!!
    Groetjes, ook van Jan,
    Hilde

  • 02 Augustus 2009 - 13:13

    Elly V.d. H.:

    He Corine,
    Gezellige tijd samen met je broer toegewenst.
    Veel succes straks met de verhuizing naar je super huis. We zien er tzt vast wel foto's van toch?

  • 03 Augustus 2009 - 10:04

    Luc En Teunie:

    Kreeg het idee dat je wel een beetje blij bent met je huis, geweldig voor je. Nog veel plezier samen en met alle plannen, hoe lang blijf Ar, een jaartje ofzo?
    Wel stoer van hem hoor.
    Sorry voor de late reactie.
    Lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Phnom-Penh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2227
Totaal aantal bezoekers 107705

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: