Joehoe! - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Joehoe! - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Joehoe!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

28 Juli 2008 | Cambodja, Sisŏphŏn

Ze staan er op hoor de foto's (zie vorige bericht). Dit keer zowaar ook weer eens filmpjes, dat wilde de afgelopen tijd niet zo lukken. Volg de nummertjes voor de juiste volgorde. Het feestje van de ambassade was erg leuk trouwens. Ik herkende de helft van de VSO-ers amper! Nette kleren; schoon; zo zie je ze zelden. Ook nog wat foto's van mijn kantoor. Ruim 2,5 uur staan zwoegen, ons door dikke lagen stof en spinrag heen geworsteld, een stel rieten matten aan de muur genageld om de gaten in het hout wat te maskeren; komt m'n DOE director naar boven gelopen om doodleuk te vertellen dat we na de verkiezingen gaan verhuizen... Nou ja, we zijn weer een middag zoet geweest.

  • 28 Juli 2008 - 23:11

    Erna:

    Ooit heeft één van mijn leuke neefjes een wereldreis gemaakt en hield zijn geliefde familie via 'waarbenjijnu' op de hoogte van al zijn fantastische ervaringen. Alle achterblijvers probeerden om als eerste een reactie te plaatsen als hij een bericht geplaatst had. Helaas is het mij nooit gelukt om als 1e te reageren. Het doet mij bijzonder veel deugd dat ik nu min of meer revanche kan nemen via een geheel andere 'waarbenjijnu'
    Wellicht voor alle belangstellenden inzake vrouw Vis is dit allemaal niet zo interessant.
    Corine, excuus dat ik opp deze manier jouw bericht 'misbruik maar ik ga er van uit dat jij begrijpt hoe belangrijk deze 'overwinning'voor mij is. YES!

  • 29 Juli 2008 - 19:12

    Judith:

    In deze vakantietijd komen de reacties duidelijk minder snel op gang. Half nederland zit in frankrijk of elders. Je noemde het slechte weer in Nederland, nou... we zitten inmiddels al enkele dagen rond de klamme 30 graden C.
    Wat ben ik jaloers op die snelwegen bij jou!!! Blij dat de weg voor ons naar Frankrijk iets geasfalteerder is. In september gaat Natalie naar Canada voor een studie en heb ik zo een 2e collega die via waarbenjij me op de hoogte gaat houden van al haar avonturen. Het wordt een bezigheid op zich: al die mensen overzees. Manlief en oudste dochter gaan dit weekend in het echt zien wat jij in ijssculptuur op de engelse ambassade zag. Wat een contrasten: die varkens achterop een brommertje en dan weer te gast bij HM.
    Je houdt het gevarieerd.

    Hou je haaks, blijf schrijven op die gave nieuwe laptop en tot een volgende keer. collega Judith

  • 30 Juli 2008 - 16:11

    Wendelien:

    Heb net met Jonathan de filmpjes gekeken. Leuk hoor om te zien waar je woont. We zijn net terug van het Lammetjeswiel. Julianne is het gevaarlijkste kind daar, liefst zonder zwembandjes en onder de lijn door. Ach, ieder zo zijn eigen zorgen. Maar morgen op vakantie! Adios!

  • 31 Juli 2008 - 07:59

    Danielle:

    heey

    Bijna weer op de helft hè juffie.
    En ik ben over naar atheneum
    2!!! Ik zit nu lkkr in Italie. super lkkr weer en in Nederland lkkr niet. joepiee Ik ben nou in het hotel gratis aant internetten dus ik kan zolang als ik maar wil.
    straks weer lkkr naar het strand en verder heb ik niets meer te vertellen.

    groetjes Danielle

    p.s.
    heeft u wel eens op een Italiaans toetsenbord gezeten, dat is echt irritant

  • 01 Augustus 2008 - 20:36

    't Aquarium:

    Bij het Algemeen Dagblad vragen ze om bijzondere foto's. Je varkens zijn bijzonder maar.... of je dat op canvas wil winnen? Dat is de vraag. Sterkte met de zoveelste verhuizing al is het maar van je kantoor.

  • 04 Augustus 2008 - 09:42

    Rick:

    Jufje!
    U in een jurk..
    Das zeldzaam of niet soms :P?
    Op school had u meestal dat paarse blouse ding aan en die olijf groene broek? toch..? :P

    Ik ga vrijdag op vaaakaantieee!
    Toedels! :D

  • 04 Augustus 2008 - 14:29

    Leonie:

    Beste Corine,

    Je kent ons (nog) niet, maar wij komen in september jou kant op! Ik (Leonie) start 10 sept met de ICT om vervolgens in Preah Net Preah (bij Sisophon) te gaan werken voor VSO als Hospital Management Advisor. Er leuk om je blog te lezen!

    Tot snel dus!

    Leonie en JP
    leoniedevos@hotmail,com

  • 11 Augustus 2008 - 10:15

    Thirsa:

    hey

    leuke foto's!
    en ik mag naar de havo!
    maar nu nog 3 weekjes vakantie en ik ben al op vakantie geweest in Nl en het was super mooi weer!

    thirsa :D

  • 12 Augustus 2008 - 13:02

    Astrid:

    Leuke filpjes juffie!
    alweer verhuizen? dat is echt niet normaal hoor!;)
    gelukkig dat het feest leuk was...
    ik ben net terug van vakantie dus ik had hete niet eerder gezien dan gistere sorry!
    wij hadden erg mooi weer in Oostenrijk het was erg leuk...
    en ik ben ook goed over naar de 2 VMBO joehoe!!!
    ik zou mijn cijfers wel een keer door mailen is dat goed???Verder heb ik nu nog 3 weken vakantie en dan gaat het weer beginnen, he jammer!

    xxx Astrid...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Sisŏphŏn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 107710

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: