Uit ons midden is weggenomen... - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Uit ons midden is weggenomen... - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Uit ons midden is weggenomen...

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

03 Juli 2008 | Cambodja, Sisŏphŏn

... De buurman. Ik kende hem niet persoonlijk. Sterker nog; ik heb geen idee wie het is. Waarom ik dan toch weet dat de buurman overleden is? OMDAT ZE DAT VANMORGEN OM 04.15 LUIDKEELS UIT DE LUIDSPREKERS GILDEN DIE OP MIJN SLAAPKAMERLUIKEN ZIJN GERICHT!!! Gevolgd door de eeuwigdurende, nooit eindigende jengelliedjes om de geesten weet-ik-waar heen te leiden. En dat gaat de hele dag door. Afgewisseld door een man die heel monotoon allerlei klanken door een krakende microfoon produceert. Begrijp me goed, het is natuurljk een verdrietige zaak dat er iemand is overleden. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom alles hier gepaard moet gaan met enorme herrie, van 's nachts tot 's avonds laat. Bruiloften, feesten, begrafenissen, restaurants die na etenstijd omgeturnd worden tot karaokepaleizen (jaja, er heeft er eentje de deuren geopend schuin tegenover bij mij in de straat, zucht!)Tja, daar word ik natuurlijk niet vrolijk van. En dat was ik al niet aangezien ik in een serieus gevecht verwikkeld ben met mijn laptop en ik vrees dat ik definitief ga verliezen dit keer. Dus even geen uitgebreide verhalen voor nu, die komen hopelijk volgende week; getiept op mijn nieuwe appel die ik dit weekeind ga aanschaffen. Geen water en haperende elektriciteit vind ik allemaal niet zo'n probleem maar zonder laptop wordt het toch wel een beetje afzien. (Haha hoe decadent klinkt dat!!?)

  • 03 Juli 2008 - 10:20

    't Aquarium:

    Dit is wel een andere manier van rouwkaarten rondsturen, hoe wrang. Het is natuurlijk 's landswijs 's landseer maar midden in de nacht doet het wel pijn. Wie weet wordt het wel een week van herdenken. Sterkte dan maar met de buurman en met het appeltje.

  • 03 Juli 2008 - 11:25

    Nic:

    nou je weet wel een aardige manier om lezers te trekken met zo'n opening.. Jammer van die buurman, een goede buur... ach je kent dat wel.
    Ik ben weer thuis Corine, post gelezen, mijn neefjes nieuwe fiest gezien, de turn medailles van mijn nichtje bewonderd, ben echt weer helemaal thuis...
    Blij dat ik heel gezond een jaar heb doorgebracht en helemaal in een stuk plus wat extra kilo's terug ben. Beetje simpen omdat ik zoveel waanzinnige mensen heb moeten achterlaten...
    Geniet lekker van je appeltje (voor de dorst) en nu wil ik wel je postadres....
    hoi hoi
    Nic-in-nederland!

  • 03 Juli 2008 - 12:56

    Marjon:

    he het klinkt allemaal toch niet zo heel erg gezellig de laatste tijd zal ik je even opvrolijken met een leuke anekdote van m'n kinders! aangezien het hier de laatste tijd best wel lekker weer is geweest zaten ze heerlijk samen in de zandbak te keuvelen tot ik langs kwam lopen en zag dat ze allebei met een schaar in de zandbak zaten dus ik vraag meisjes puur uit nieuwsgierigheid wat zijn jullie daarmee aan het doen? (is bij ons nl niet de standaarduitrusting in de zandbak)ze kijken me een beetje verdwaasd aan en zeggen mam, om zandkorreltjes te knippen natuurlijk!!!! ja waar zat ik met m'n gedachten..... zo heb je nu weer een glimlach op je gezicht gelukkig dat met die laptop moet nu ook wel gaan lukken denk ik! kus van ons allemaal!

  • 03 Juli 2008 - 19:32

    Peter En Esther:

    Net zoveel herrie als een gemiddelde trouwerij dus. We hebben medelijden met je, maar je kan toch je hond eropaf sturen?
    Succes met je laptop, (is het wel een echte?)

  • 03 Juli 2008 - 20:30

    Danielle:

    heey
    lekker uitgeslapen dan
    kheb lekker vakantie!!!!!
    en ga over naar atteneum
    kheb weer de film van kamp en musical gekeken
    grappig joh;)
    uuhhhmmm eve denken
    o ja ik ga op vakantie naar Italie
    gaat u nog iets bijzonders, Bijzonder in het geval niet die andere bijzondere avonturen die u daar al hebt beleeft
    maar gewoon iets bijzonders wat daar anders bijzonder is dan dat
    snapt u hem
    (ik niet namelijk)
    ik vind dit wel een lang genoeg lulverhaal
    dus ik ga er een eind aan breien
    niet dat dan bijna is maarja
    oja denkt u dat u mijn broertje nog kan lesgeven in 2009,als u weer terug bent
    want dat wil hij graag.
    nu ga ik echt stoppen

    -xxx- en een dikke knuffel
    van Danielle

  • 04 Juli 2008 - 15:35

    Rick:

    Ahh.. germ :(
    Begrafenis.. die mij maar de rustige manier ;D

    En dit was 't dan alweer tot de volgende keer :P

    Heb niet veel zinnigs te vertellen, maar ik ga 't vwo doen ^^ ennee ben vanmiddag vanaf 11:00 tm 17:00 gaan zwemmen.. Ik kwam als een groot gerimpelt velletje eruit, :P

  • 05 Juli 2008 - 15:24

    Astrid:

    Zo dat was eens een kort stukje!:P Hahahaha
    Lekker decadent hoor juffie...!:D
    Ik zou ook niet echt blij worden van vroeg opstaan maar dat hoef ik volopig ook ff niet want ik heb vakantie!! Joehoe!!!
    En dan over 1.5 lekker op vakantie hopen op mooi weer en lekker bruin worden!!
    En gistere zijn we lekker met het oude anne de vriesschool groepje wezen zwemmen en nog iemand maar die kent u niet..

    dikke kusss Astrid...

  • 07 Juli 2008 - 14:02

    Ine:

    Haha, :P
    Ik mag naaar atheneum 2:D:D
    ik heb lekker al vakantie!:P
    haha, meer heb ik nieet te vertellen :o

    xxx. :D:D

  • 15 Juli 2008 - 09:57

    Rick:

    Bent u nou al 1 jaar in combod? :o
    Nog 1 jaartje tegaan en dan komtu terug!!! :D
    En dan doen we een.. een.. zon ding waarbij iedereen weer bij elkaar komt! :D
    Of hoelang bent u eigelijk al daaro?

  • 20 Juli 2008 - 09:58

    Talitha:

    hoi juffie
    alles goed met u met mij wel ik ben over naar de tweede!hoe is het daar alles nog steeds goed het nog niet zat?
    Lekker
    decadent hoor juffie...!
    maar ik zou ook niet zonder kunnen!
    heeft u uigelijk ook hyves?
    ik mis u wel ik kan niet meer kletsen ja alles over de computer!
    u zit al weer een jaar in cambodja nog een jaar en dan komt u weer treug!
    maar ik ga weer ik moet spulen in pakken voor de vakantie lekker 4 weken naar Corsica!!!
    xxx talitha

  • 20 Juli 2008 - 13:23

    JP:

    Hellooo!

    Nou, da's ook weer een mooi verhaal zeg, heb jij weer! Hoe gaat het verder met je behalve je laptop & wijlen buurman, alles ok?

    Hey, hoop weer es van je te horen wanneer ke laptop geranimeerd is, spreek je laters!

  • 21 Juli 2008 - 18:07

    Bert En Anneke:

    Hallo nicht,

    Even een klein berichtje vanuit Waddinxveen. Niet je gehele site gelezen, want dat vreet te veel tijd. Trouwens het is maar d evraag of je ons bericht kan lezen met die haperende elektriciteit en geen laptop. Ondanks dat vernemen wij dat je het prima naar het zin hebt. Natuurlijk zal je soms dingen missen, maar het avontuur is wel bijzonder. En gewoon een Hollands deuntje mee karaoken, want je laat ze natuurlijk wel een poepie ruiken he! Onder het mom laat wat van je horen doe je gewoon flink je best en brul gewoon mee. Afijn vanuit hier een hartelijke groet en tot horens. Anneke en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Sisŏphŏn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 107727

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: