Thanks - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Thanks - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Thanks

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

10 December 2007 | Cambodja, Sisŏphŏn

Dag allemaal,

wat is dit toch een handige manier om in een keer een heleboel mensen tegelijk te bereiken. Ik zit hier nu ruim 3 maanden en ik moet zeggen; ik had nooit verwacht dat er zoveel mensen geïntereseerd zouden zijn in wat ik hier allemaal uitspook. De hoeveelheid post (soms uit hele overwachte hoek), de emails, alle reacties op de site (jullie hebben waarschijnlijk geen idee hoe leuk het is om dat te lezen!) de pakketjes, telefoontjes (dag & soms ook nacht, ja Ralf, dat tijdsverschil he?) Ik ben er gewoon een beetje stil van. Heel erg bedankt allemaal! Ik probeer iedereen terug te mailen maar ik heb gemerkt dat Hotmail niet altijd even betrouwbaar is. Ik ben op zoek naar een betrouwbaardere (gratis) provider dus als iemand nog iets kan aanbevelen??

Er is weer een hoop gebeurd de afgelopen week. Trage Cambodjaanse systemen; een dodelijk saaie traning van 8 dagen bijgewoond; bijzonder moeizame momenten met een van de VSO-collega's hier; een ander teamlid was dagenlang kwijt, inmiddels weer opgedoken en heeft gisteren laten weten dat hij toch maar afziet van het hele VSO gebeuren. Verder heb ik afgelopen dagen heel hard gelachen en bijzonder constructief gewerkt met Pam en Anna (m'n leuke collega's) en vonden Pam en ik bij thuiskomst 16 krokodillen in de tuin. Sterk verhaal? Nee, echt gebeurd. De foto's komen er aan, mijn excuses voor de vertraging maar mijn laptop heeft het een paar dagen terug definitief begeven. (Pieter, die tickets liggen al een tijdje klaar; waar blijven jullie nou??) Dit weekeind ga ik voor een bliksembezoek naar PP om te kijken of 'ie nog gerepareerd kan worden.

Tot snel!

  • 11 December 2007 - 12:11

    't Aquarium:

    Net gedacht het is stil aan het front, nee kom je met een krokodillen verhaal. Dat wordt dromen van grote tanden en zo'n klein juffie in dat bekkie!!! Zullen we een klamboe van ijzerdraad haken. Niemand kan zeggen dat het saai is bij je. Hoe vieren de Cambodjanen Kerst. Dat is een vraag die we niet in boeken kunnen terug vinden. Hou je goed en liefs.

  • 11 December 2007 - 15:27

    Rick:

    Hi ex-juf,
    Ja he gezellig he onze reacties ^.^
    kweet t xD
    Mja, ik krijg soms moeilijkere toetsen omdat ik zulke goeie cijfers haal, nu gaan ze kijke ofk naar havo/vwo kan ;o mja, IK ZIT IN DE LEELINGENLAAD! xD
    Hihi x)
    Krokodillen in de tuin?
    "Dis men nieuwe huisdier"
    This nu 16.26 .. Dus is et bij u..?
    Kwil u ook wel is belle of smse, heb toch 100 smsies gratis wats u numr?
    Nu gaak stoppe
    TOEDLEDOKIES!
    Rick

  • 11 December 2007 - 17:44

    Denise:

    Heeei juffieee
    Gelukkig gaat het allemaal goed met u.
    Ik heb nu mijn nieuwe rapport weer en ik heb allemaal goede cijfertjes.
    Voor gym heb ik een 6.5 en voor al mijn andere vakken heb ik een 7 of hoger.

    Ik wil u graag berichtjes blijven stuuren..... Ik mis u hartstikke erg hoor.

    Nou juffie, ik wens u prettige kerst dagen. En al vast een gelukkig nieuw jaar. Dat ook weer snel naar nederland mag komen voor onze reunie, heb er nu al zin an.

    Dikke kus Denise..

  • 11 December 2007 - 18:14

    Astrid:

    hoooi,,
    hier alles goed heb mijn rapport 1 onvoldoende voor a'kunde:( maar heb hem al weer opgehaald hoor..
    wat is u adres dan kan ik u iets leuks sturen dan ovet het internet dat vind ik persoonlijker...
    dikkke kuzzies uit Sliedrecht (astrid)

  • 12 December 2007 - 12:29

    Nicole In China:

    Hoi Corinne, heb zelf ook zo'n bedankt berichtje geplaatst, want het is echt waanzinnig.. De post komt hier nog niet door, maar goed. Als het goed is is mijn baas bij jullie op bezoek, af kijken hoe het gaat, ben benieuwd, wilde zelf wel mee, maar moet werken.. he he...
    maar goed.
    Ik ga volgende week kerst vieren in China's surfers paradijs, even opwarmen en bijkomen.. Man man wat is het koud hier.... Maar wel genieten. Heb je nog een beetje Sint gevierd? En met de kerst gaan jullie nog wat leuks doen?
    He zie dit alvast als een kerst kaart want ik kan geen internationale post vanuit hier versturen.. Hihihihi

    Liefs en tot schrijfs.
    Nicole*

  • 12 December 2007 - 17:24

    Thirsa:

    haaj vissie!

    alles goed daar?? ik denk van wel XD ik heb vorige week me rapport gehad en allemaal voldoendes :D
    dat was het alweer:( een klein berichtje

    kusjes thirsa

  • 13 December 2007 - 09:32

    Luc En Teunie:

    Weer eens iets anders dan schijtende katten in de tuin. Wij hebben last van eenden op de vlonder, ook een probleem hoor. Leuk weer wat van je te hebben gehoord.
    Hartelijke groetjes van ons.

  • 15 December 2007 - 14:13

    Ine XD:

    Haaii ;)
    Leuke verhalen schrijft u :D
    ik heb pas me rapport gehad en heb allemaal voldoendes!! :D
    alleen voor geschiedenis een 5.5 maar dat haal ik nog wel op! :D
    Alles goed ? ik denk het wel hoor:P
    haha ik ga weer.
    doeeg:D
    xx. Ine :)

  • 18 December 2007 - 18:51

    Jaap:

    Beton palen!!

  • 21 December 2007 - 14:55

    Jan En Teuni De Kok:

    Hallo Corine
    Hier even een berichtje van ons.
    Wat zit je toch ver weg
    Geweldig wat je allemaal beleefd
    We hebben bewondering voor wat je doet
    Maar doe wel voorzichtig met die krokodillen he
    want dat zijn geen knuffeldieren hoor
    Het is misschien niet voor te stellen met dat warme weer bij jou, maar hier kunnen we schaatsen en alles is wit
    Het lijkt wel een kerstkaart buiten.
    We wensen jou een fijn kerstfeest en een goed 2008 hartelijke groeten en doe voorzichtig Jan en Teuni

  • 21 December 2007 - 21:47

    Jan Willem:

    Hoi Corine,

    Het heeft even geduurd, maar bij deze een berichtje uit het koude Sliedrecht.
    We missen je wel een beetje op de AdV, maar ik ga er vanuit dat je Cambodja nu onveilig maakt. Helaas dit jaar geen kerstpakket voor je, het was iets te groot om op te sturen. We bewaren het voor de volgende keer. Kijk goed uit voor overvliegende krokodillen.......
    Veel plezier daar.

  • 23 December 2007 - 13:13

    Sijb:

    Wat een mooie prachtige, boeiende spannende verhalen.
    Wij wensen jou fijne feestdagen toe en een zonnig 2008

    Sijb, Syl en de meiden

  • 23 December 2007 - 22:37

    Astrid:

    heeey
    ik wou nog even zeggen prettige dagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!
    dikke x

  • 26 December 2007 - 19:39

    Danielle:

    heey hoe ist daar
    leuke kerst gehad
    ik wens u al een gelukkig nieuw jaar toe
    en de rest ook, ook al ken ik ze niet
    ik vind het leuk dat we nog contact hebben want ik kan niet zonder u
    we hebben met kerst leker gecourmet ik weet niet of ik het goed schrijf maar ik denk wel dat u het begrijpt
    gaan jullie ook nog vuurwerk afsteken
    ik hoor het nog wel

    -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx- Danielle

  • 29 December 2007 - 18:53

    Fam. Verhulst:

    Hallo Corine,

    Een oudejaarsgroet van ons allemaal en we wensen je alle goeds voor het nieuwe jaar. Uit je verslagen op te maken heb je het goed naar je zin in het cambodjaanse.

    Een fijne jaarwisseling!

  • 31 December 2007 - 09:56

    Simoñe:

    Heey lief jufje!
    Is't leuk in Cambodja??????????????
    Hier wel hoor!!!!!!!!
    Enne...oja, alvast een gelukkig nieuwjaar!

    heel veel kuzzies
    Simoñe

    PS. steken jullie daar eigenlijk ook vuurwerk af?

  • 03 Januari 2008 - 16:01

    Roos:

    Heeeeej! Vanaf de andere kant van de planeet een heeeeeeel gelukkig nieuwjaar toegewenst! Heel veel zegen in je werk, een goede gezondheid en veel genieten van alle ervaringen. We missen je! Zijn die 26 maanden nou al bijna om?

  • 04 Januari 2008 - 10:40

    Thirsa:

    haaj

    nog een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!een paar daagies te laat

    kus thirsa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Sisŏphŏn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 107719

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: