Het duurde even.. - Reisverslag uit Kâmpóng Cham, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Het duurde even.. - Reisverslag uit Kâmpóng Cham, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Het duurde even..

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

10 Oktober 2007 | Cambodja, Kâmpóng Cham

... Maar daar zijn ze dan eindelijk: de foto's! En zelfs een filmpje van het Khmer-klasje.

  • 10 Oktober 2007 - 12:47

    Rick:

    WOSIE!!!
    U bent volgemsij ergens in een prehistorisch tijdperkje beland xD
    Enne juffert.. Vind u die 'persoon'met die stekels en dat witte hempie niet leuk? is wat voor uw xd
    Dat fimlpje he.. Was dat nou Khmer?
    Wat een rot taaaltje xd
    U staat er niet zo veel op:(
    Maar was blij om u in levende lijve te zien ^^
    Ist daar niet ontiegelijk armmoedig..?
    Heb medleijden met jullie xd
    Ik em men klasje hebben een kind geadopteert ze heet; Annie hutjeputjeLutjee, kweet der achter naam dus niet meer maar et was een heel A4tje
    Mja :D
    Heb allemaal super hoge voldoendes:D
    Men laagste is tot nu toe 6.8 dus kzou zegge; HOUDE ZO! Maar kga nu ff eindige met et brichtje anders past et er nie op:D
    Toededokie rick :D P.s MEER FILMPJES!

  • 10 Oktober 2007 - 17:13

    Ikke:

    brrrr wat een taal, ik wens je heel veel sterkte, brouw je er al wat van??

  • 11 Oktober 2007 - 10:16

    't Aquarium:

    Leuk al die foto's bij al je stukjes. Vooral die spinnen brrrr, je voelt ze kriebelen. Het beeld wordt steeds duidelijker en de taal nog onduidelijker.

  • 11 Oktober 2007 - 16:16

    Ine :D:

    Hee! :)
    Volgens my gaat alles wel goed bij u ;D
    Hahah wat een rot taal zeg xd
    Met mij gaat alles goed. Ook op school :D
    ik had 9.5 voor frans!! :P & 8.2 voor engels rep :) Ik ga weer. doegg. xx Ine :)

  • 12 Oktober 2007 - 19:10

    Arie Steehouwer:

    Hai Queen of Malai!
    Ik volg je avontuur met bewondering en met een beetje afgunst...
    Mooie foto's, video kan nog wat meer spectakel gebruiken...:)
    Ga zo door en je kunt straks een boek uitgeven. Ik vind je verhalen erg inspirerend.

    Groetjes Monic, Karin&René, Ellen&Alex en Arie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Kâmpóng Cham

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 107729

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: