Het bloed kruipt... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu Het bloed kruipt... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu

Het bloed kruipt...

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

27 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

...waar het niet gaan kan.

'En, wat ga je nu doen?" Die vraag heb ik de afgelopen weken vaak gehoord en na veel en hard nadenken heb ik besloten wat ik ga doen. Het zal voor velen van jullie niet als een volslagen verrassing komen: ik ga terug! Eind september sta ik weer op het vliegveld met m'n 2 koffertjes, klaar om terug te gaan naar de zon. Begin oktober start ik met een korte opleiding van 1 maand zodat ik gecertificeerd en wel les kan gaan geven in het Engels en/of Engels kan geven. Op die manier ga ik proberen om m'n geld te verdienen terwijl ik ondertussen vrolijk doorstudeer en hoop dat op termijn dé baan (in ontwikkelingswerk) voorbij komt. In Cambodja of ergens anders, dat maakt allemaal niet uit.

't Is een heel spul...

  • 27 Augustus 2010 - 07:23

    Baukje:

    Wow!!! Wat gaaf! En dapper dat je je droom volgt! Ik zit ook weer serieus aan Afrika te denken. Als ik er kom zal t volgend jaar zijn, moet nog even hier wat dingen afronden. Zal n baantje voor je regelen. Waar hebben ze geen leraressen Engels nodig!!! Nog tijd voor een koffie in September? Veel plezier en succes alvast!! Lfs Baukje
    p.'s. Je ziet er trouwens goed uit, bruine!!

  • 27 Augustus 2010 - 11:21

    Jeroen En Vick:

    En terecht.... Blijven je leuke verhalen volgen! Komt er al een boek uit?

  • 27 Augustus 2010 - 12:34

    Rick:

    Obvious :P
    Ik blijf u natuurlijk ook volgen ;)

  • 27 Augustus 2010 - 12:46

    Anja Boelen:

    Haha, ik had inderdaad niet anders verwacht. maarre wordt het dan voor die tijd geen tijd om een reunietje te doen met de oude groep 8, want wie weet hoe lang het dan weer duurt voordat je terugkomt!!!

    Groetjes Anja

    P.S Ik stel onze tuin wel beschikbaar!!

  • 27 Augustus 2010 - 19:16

    Anja Vis:

    Geen echte verrassing! Als je maar wel blijft schrijven. We zien je dan niet zoveel, maar je hebt hier een horde fans die je verhalen lezen.
    We lezen wel waar je terecht komt. Heel veel succes.

  • 29 Augustus 2010 - 10:29

    Leonie:

    WOEHOE!!
    Leuk, leuk, leuk!
    ('t is hier trouwens ook behoorlijk druilerig...maar da's toc handers als het 30 graden is!)
    Kus poppie!

  • 29 Augustus 2010 - 10:39

    Village Person...:

    Fuck! Ik zie nu pas de foto's...! Haha, ik deed gewoon een Juf Corine in Alblasserdam Schooljuffen Imitatie... Maar ja, dat was allemaal voor niks, want je wordt geen juf!

    Kus!

  • 30 Augustus 2010 - 08:57

    Hilde:

    We sluiten ons aan bij de andere Visjes: Anja, Jeroen en Vicky.
    Follow your dream, Corine!

    Jan en Hilde

  • 31 Augustus 2010 - 18:11

    Emily:

    Heb je nog een plekkie vrij in die 2e koffer van je!! Zoja dan ga ik per direct op crash dieet!! Wil mee!
    Goed van je meid dat je knopen hebt doorgehakt!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 107629

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: