Ik ben even weg! - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu Ik ben even weg! - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van Corine - WaarBenJij.nu

Ik ben even weg!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

05 Mei 2009 | Cambodja, Sisŏphŏn

Dag allemaal! Een klein tussendoor-berichtje om te laten weten dat ik nog steeds vrolijk en wel in Cambo zit. Er begonnen wat mensen ongerust te worden aangezien het al een tijdje stil was op de site (die dus blijkbaar nog steeds gelezen wordt, welk een enthousiasme zeg!) De weken schieten voorbij en ik heb geen idee waar de tijd blijft. Ik zal binnenkort eens even updaten want er is wel het een en ander aan nieuws en veranderingen te melden. Maaaaahaaaaar: first things first: ik ga eerst eens even een stief kwartiertje chillen onder een palmboom, met een dikke vette cocktail in m'n hand op het paradijselijke strand van Tioman, Maleisie. Beetje duiken, beetje chillen, beetje nadenken, beetje door de jungle huppelen en natuurlijk braaf studeren, maar dan wel lekker aan het strand i.p.v. thuis op de grond (bij gebrek aan een bureau.) Was het maar vast vrijdag....

Ik zal een toast op NL uitbrengen, zijn jullie er toch een beetje bij...

Zwaai!

  • 05 Mei 2009 - 16:47

    Jeroen J.:

    Poeh, ben ik even opgelucht dat u nog leeft!

  • 05 Mei 2009 - 18:37

    Hilde:

    lieve nicht,

    ....duiken....Maleisië.....laten Jeroen en Vicky het niet horen.....
    Een heel fijne tijd gewenst;studeer ze en geniet van de mooie omgeving en de cocktails!!!

    Duik ze!
    Jan en Hilde

  • 05 Mei 2009 - 21:14

    't Aquarium:

    Wij doen wel een extra fleece-je aan, zetten de elec. deken op 3 en zullen ons bij de kachel warmen. Als jij je laat strelen door de Maleise zon. We zullen een glas oranjebitter heffen en aan je denken en met je drinken. Een super leuke mini-vakantie. Je hebt het verdient.

  • 06 Mei 2009 - 08:39

    Danielle:

    oho
    dat wil ik ook wel
    maar ik was het vorige weekend op zeilkamp
    t was egt spr leuk.
    amper geslapen maar ja

    xxx

  • 06 Mei 2009 - 18:55

    Elly V.d. H.:

    Hoi Corine,

    Je zal er vast wel aan toe zijn om eerst te gaan relaxen in Maleisie. In het vorige bericht gaf je al aan hoe druk je het hebt met zoveel scholen.
    Geniet er lekker van!Het klinkt allemaal erg aantrekkelijk...

    Lieve groeten,
    Elly

  • 08 Mei 2009 - 15:47

    Rick:

    Ha jufje, ik was ook op zeilkamp geweest en het was best wel leuk :D

    Maar, word het niet eens tijd dat u ons gaat uitnodigen voor een kop koffie? Nou?

  • 11 Mei 2009 - 19:52

    Flappie:

    Heb geskyped, gesmsed, gechat en geemailed, is er iets aangekomen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Sisŏphŏn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Stress in Afrika

24 Juli 2014

Geland!

01 Mei 2012

Panama

26 Maart 2012

Exit

29 Oktober 2011

Herfst in Suriland
Corine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 107720

Voorgaande reizen:

05 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: